maandag 1 februari 2010

Foto's & Trips

Jaja het langverwachte beeldmateriaal is er:
Hieroooo
Ik zal de link ook nog even rechts zetten.

Tevens wil ik even melden dat ik vanavond (vannacht voor jullie) vertrek naar Florianopolis, een idyllisch eilandje voor de kust hier.. Dus ik zal even niet bloggen, volgende week maandag komen we terug rond de avond hier. Om vervolgens weer te vertrekken op woensdagochtend naar Carnaval in Rio de Janeiro!
Drukke weken... Het leven is niet altijd even eerlijk..

Tot volgende week!

8 opmerkingen:

  1. Hey Kris,

    Ik hoorde van mam dat je in Brasil bent! echt super stoer :D Heel veel plezier daar!
    Erg leuke foto's heb je!
    Leuk je avonturen te lezen!

    Groetjes Pj en Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kris,
    Leuk dat beeld materiaal
    het ziet er daar niet verkeerd uit
    laat ook een foto van je maken in je carnavals pakje willen we wel zien !!!!!!!
    veel plezier op het eiland
    groetjes Cremers&co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kris,
    We hebben gewonnen met 2-0, 2 gelijk met 1-1.
    Groetjes,
    Noud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kris,

    hier een berichtje van een oudje van het 4e. Helaas nog geen wedstrijden gespeeld maar zodra we weer starten, hou ik je op de hoogte. Leuke site en mooie foto's. Ik zal regelmatig de site bekijken.
    Have fun.

    groetjes

    Herbert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Kris,
    Hoe was het op het eiland?!
    Wij zijn ook wel nieuwsgierig naar je carnavalspakje! Die van ons zijn al klaar (met dank aan oma!)
    Xx Audrey & Guy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kris,

    Zojuist al je verhalen gelezen en foto's bekeken. Ervaring voor het leven lijkt me zo...Heel veel plezier en....eine sjoone vastelaovend dao :-) Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Kris,

    Leuke verhalen en machtig mooie foto's! Wat een belevenis moet het allemaal voor je zijn! Ben wel erg blij hier met 'gewoon' warm water... Gelukkig zien we dat Jesus te ama! Veel plezier nog verder, groetjes, Jolien & fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi kris
    Wij hoorde van Marlie dat het je goed gaat.
    Mooi om te horen.
    Leuk om de fotos te zien!!
    Wij zullen de site vaker bekijken.
    Maak er wat moois van.
    ome Jen tante Marianne

    BeantwoordenVerwijderen