zondag 31 januari 2010

Het goede leven

Gisteren zijn we gaan barbecueën met de twins en hun vrienden, je moet natuurlijk nooit te beroerd zijn om te profiteren. We werden op gehaald door een of ander neefje van Filipe Massa, althans zo reed hij.. Zijn naam is Douglas en hij is duidelijk de man waarmee je hier moet hangen. Hij kan koken als een meester, perfecte cocktails maken, je leren dansen (no homo) en zijn crew bestaat uit circa 15 modellen..

Ik denk dat ik vrij weinig hoef uit te leggen over de barbecue zelf, we waren er om 1 uur, werden tipsy rond 3 en vertrokken om 11. In de tussentijd hebben we genoten van al het bovenstaande, inclusief het drinken van de beste Mojito die ik heb gehad, het eten van kippenhartjes (jaja net als Lauren) en het dansen met de modellen. Natuurlijk hebben we gelijk een nieuwe trip gepland, na Rio gaan we een appartement of huis huren ergens bij een mooi strand met de hele gang.

Mijn buddy heeft zich inmiddels ook gemeld aan het front, morgen gaan we met haar shoppen. Ook zij heeft natuurlijk een auto waarmee ze ons kan rondrijden en ze wil graag gringo's ontmoeten, mooie combinatie. Dat shoppen is voor onze eerste trip, want maandagavond gaan we de bus naar Florianopolis nemen. Dat is een eilandje vlak voor de kust en men zegt dat daar de mooiste vrouwen van Brazilië zijn, meer toelichting lijkt me overbodig. Daar gaan we een week naar toe, we vliegen terug op maandag de 8ste en dan gaan we de 10de naar Rio voor carnaval!

Net heb ik vanuit bed de Klassieker gekeken, 1-1, jammer. Fuck it I'm in Brazil. Ik ga nu chillen bij het zwembad met een van mijn kerstgeschenken: het boek over de legende Jose Mourinho. Ingesmeerd met factortje 20, want mijn lichaam is gewend om pas wat zonlicht te zien rond mei/juni..

2 opmerkingen:

  1. Hai Kris,

    En dan nu maar hopen dat ons boek een beetje boeiend is! Ben je al wat bruin/rood gekleurd?!
    Ennuh... veel plezier met de Braziliaanse meiden daar! ;-)

    Xx Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kris,

    Volgens mij heb je wel genoten van de
    barbeque en de drank.
    Succes bij de mooie vrouwen

    Groetjes Philo

    BeantwoordenVerwijderen