zaterdag 23 januari 2010

Samba

Carnaval komt er aan zoals jullie allemaal weten! Hier is dat in tegenstelling tot Nederland wel leuk.. Gisteravond zijn we naar een Sambaschool geweest, ze hebben hier een grote loods met goedkoop bier en daar oefenen ze. Entree was 80 cent en bier 1 euro ofzo, oh en als je binnenkomt krijg je gelijk pakjes van 4 condooms in je handen gedrukt haha.. De hele straat stond vol en binnen was het een gekkenhuis! Ik ga echt terugkomen als een changed man, want ik vind het bier zelfs best lekker hier, zal wel vooral komen omdat het ijskoud is.




Morgen gaan we naar Santos, bij de politie zijn we een tennislerares tegengekomen en die heeft ons uitgenodigd voor een beachtennis toernooi daar morgen!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Kris,

    Klinkt goed allemaal!
    Ik hoop dat jullie snel onderdak vinden.
    Zo te horen hebben jullie echt geluk met Leonardo.

    Alvast veel plezier met de voorbereidingen voor Carnaval!

    Groetjes Guy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Changed man.............

    ben benieuwd wat ons te wachten staat Kris

    Leon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kan je tennisen dan?

    vandaag 1 wedstrijd gewonnen met 2-1 en een verloren met 3-0.

    groetjes noud

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je überhaubt als een man terug komt :P

    Kleine jonge :P

    Is een grapje natuurlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe is het daar?
    vind je het leuk?
    ajax staat voor dat is niet goed maar ja

    grtjes brandon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedzo noud!! Ik ben trots op jullie, straks op het veld gaat het om de punten het jongens!

    Brandon, Ajax pakt jullie nog wel vriend.. Ik vind het jammer dat ik er niet bij ben als we op het Leischeplein staan met de schaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Kris Ssoc-Ovcs2-2
    heel jammer Ssoc in delaaste seconde2-2
    groetjes van de hele kantineaanhang

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en kris ik denk dat ajax niet met de schaal op het plein

    groetjes brandon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey kris stefan heeft gescoord en roy


    groetjes brandon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Kris, gaat je goed daar geloof ik.Laat je maar een mooi koppie knippen suc6.
    gr. Anita Hair Time

    BeantwoordenVerwijderen