donderdag 28 januari 2010

Appartement

Nog even een aparte blog over ons nieuwe stulpje, het is voor Braziliaanse begrippen super luxe. Boven is een redelijk ruime woonkamer, bank met tv. Grote keuken, kamers zijn ook best oke. Ik heb een goeie matras. Er zijn 2 badkamers, 1 met douche en bad, 1 met alleen douche en nog een apart toilet. Uitzicht hier vind ik wel vet, aangezien ik een liefhebber van de stad ben. Overal grote appartemententorens. De jongens en ik delen dit met een Canadees meisje, in totaal dus met zijn 4en.

Beneden is een soort van gym, met een paar cardio apparaten en 1 apparaat zoals je op tellsell ziet, waarmee je alles dus net niet kunt doen. Daarnaast is er een zwembad, waar je kunt chillen en een voetbal/basketbal veldje, zoals in fifa street. Daarnaast is er nog een ping pong tafel en een voetbaltafel. Dus we mogen absoluut niet klagen. Brazilianen lachte ons uit voor de prijs, maar we hebben weinig keus aangezien we er maar een paar maanden zijn en dus geen contract kunnen tekenen. En we hebben niet echt veel tijd om alles uit te zoeken, spreken de taal niet etc.. Al met al de beste keuze onder deze omstandigheden volgens mij.

Het gebied hier is wel nice, niet gevaarlijk en er is een soort van winkelgebied op 15 min lopen. Naar school is het ongeveer 20 tot 30 min reizen. Banken etc zijn ook daar en wat dichterbij zijn een paar barretjes, waar ik onder het genot van een drankje voetbal kan kijken of iets dergelijks.

It's good to be (at least somewhere called) home

4 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een zeer leuk appartementje, ik hoop dat die Canadese een beetje leuk is, dan kan et nog gezellig worden daar! Als je in zo'n tentje zondag feyenoord ajax kan zien is natuurlijk helemaal geweldig. Maar goed have fun en pas op voor de fags!!

    Christian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kris,

    inderdaad het uitzicht is prima maar ik miste helaas de canadese studente tijdens de virtual tour gisteren.
    Tot skype

    pascal en brandon en dylan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kris,

    Fijn dat je een bed hebt wat ook gebruikt kan worden om op te slapen. Ik ben benieuwd hoe de eerste uitstapjes gaan bevallen!

    Groetjes Audrey en Guy

    PS: het sneeuw seizoen is hier ook nog niet voorbij. We hebben weer 5cm sinds vannacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey kris waarom staat ajax voor tegen feyenoord maar ik denk dat feyenoord het goed maken en psv gaat winnen


    groetjes brandon

    BeantwoordenVerwijderen