dinsdag 19 januari 2010

Eerste indrukken

Zoooo ik ben aangekomen! Vlucht ging goed, zat naast een Italiaan van 70 die me twee uur lang over zijn liefde voor AC Milan heeft bijgepraat. We kwamen om half 6 lokale tijd aan, dus vrij vroeg. Dat was vanmorgen, nu is het 10 uur hier en 1 uur bij jullie dus ik ben behoorlijk moe. Ongelooflijk het weer, in Frankfurt was rond de 0 graden en hier was het vanmorgen al 25 toen we aankwamen.
Bij aankomst zijn we met een taxi naar het Hostel gegaan, dat is dus anderhalf uur rijden vanaf het vliegveld. Daarna kwam de buddy van een van de dames aanzetten. Hij heeft ons de stad laten zien vanavond in zijn auto met kogelvrije glazen, verder is het wel heel veilig hier.
De stad is echt ongelooflijk groot en overal zijn wolkenkrabbers en daar dan weer lage vervallen 'monumentale' panden. Ook is er best veel groen, dat heeft ook nadelen want ineens was er een straat afgezet omdat er een boom omgevallen was. Ze hebben hier tenslotte echt overal heel veel smoothies, in ieder restaurantje kun je kiezen uit 10 verschillende. En ik moet als fruithater zeggen dat de meesten echt voortreffelijk zijn. Zojuist heb ik ook mijn eerste caipirinha genuttigd, dus ik zal wel lekker slapen.

Er is maar 1 kans voor een eerste indruk en dat weet de stad São Paulo ook, dus ze heeft goed haar best gedaan en met succes mag ik wel zeggen.

7 opmerkingen:

  1. Krisjeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ik wens je echt super veel plezier! Geniet ervan en kom gezond terug.

    Mwuaaa kusss Ayda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ey Kris klinkt goed allemaal!!

    Hartstikke veel plezier en ik blijf je volgen:P

    gr je broeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf je wel alleen volgen in etappes!!

    Adios
    Jordi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey kris!

    nou goed dat het zo bevalt
    volgende week mogen de F'jes hier weer op het veld trainen

    groetjes
    Sean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kun je een paar graadjes hierheen sturen, schaatsen lukt toch niet meer. kunnen we misschien ook carnaval in rio hier vieren

    alaaf

    pascal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej Kris JONGUHHH (New Kids, krijg ze niet meer uit mijn hoofd)

    Dat is lekker vertoeven daar he? Hoe is het met de gunshots daar? Het zal toch wel redelijk veilig zijn als je in publieke plekken blijft ofniet? In ieder geval, veel plezier en succes, ik volg je blog met veel plezier!

    Lataa

    BeantwoordenVerwijderen