woensdag 20 januari 2010

Aziatische gastvrijheid en homoseksuele voetballers..

Zoooo dag 2 zit er op dames en heren! We hebben madd veel gedaan al deze 2 dagen. Vandaag is onze buddy Leonardo ons weer komen ophalen voor een tour. Hij is hier geboren en zijn familie is van Japanse afkomst. Gisteren zijn we gaan eten met hem en heeft hij ons Avenida Paulista laten zien. Dat is de belangrijkste straat hier, met allemaal wolkenkrabbers van belangrijke bedrijven etc.. Vandaag zijn we weer gelijk gaan eten dit keer in het Japanse gedeelte van de stad, hier woont de grootste groep Japanners buiten Japan. Daarna zijn we een heel stuk de stad in gelopen, blijkbaar in slechte buurten. Zo is er een hele grote Kathedraal waar veel zwervers hangen omdat ze daar te eten krijgen. De slechte buurten vielen best mee, het lijkt een beetje op Spanje met overal mensen die troep verkopen op straat en wegrennen als de policia komt. Trouwens de wagens die geld ophalen bij banken zijn echt gewoon tanks, niet normaal. Ik heb wat vette pics gemaakt, maar ik moet nog bedenken waar ik die ga uploaden.

Vanavond zijn we naar het appartement van Leonardo's tante geweest. Dit was te gek, zijn familie kwam bij elkaar omdat zijn nicht terug ging naar London. Dus er waren 10 kleine asians Rock Band aan het spelen (ik heb gelukkig indruk kunnen maken met mijn guitar hero skills, dank Stefan). Van het kleinste neefje heb ik geleerd hoe je moet koppen, hij is ongeveer 5 en zit qua taalkennis en koppen tenminste een beetje op mijn niveau. Ze hadden heel veel eten, nadat ik overal 1 dingetje van geproefd had zat ik al vol. En omdat ze dachten dat het te weinig was hadden ze nog maar wat pizza's besteld. Ik zeg jullie ik zit de hele dag vol in dit land, het is eten eten en eten. Leonardo heeft jonger broertje die aan een andere universiteit studeert hier in de stad, hij gaat morgen kaartjes regelen voor een voetbalwedstrijd.

Dus morgen gaan we eerst naar de politie om ons in te schrijven, dat is er niet van gekomen vandaag. En 's avonds gaan we naar een wedstrijd van Sao Paulo kijken. Toen ik vroeg voor welk team ik moest zijn was er een verhitte discussie tussen het broertje (Guilherme) en een neef, Guilherme is fan van Sao Paulo, de neef van Palmeiras. Neeflief zei dat alleen maar homo's fan zijn van Sao Paulo want er schijnt een homo te spelen in het team... Ik zal er nog even over nadenken.

4 opmerkingen:

  1. Hahahaha goedzo broeder je heb leren koppen, als je terug bent testen we dit even uit in de Bassie & Adriaan tuin van Jor.

    ps. Wel netjes je bord leegeten daar hè!!

    Gegroet je broeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kris
    Wij vinden het leuk om het zo te volgen
    ga zeker zo door met vertellen

    Groetjes Erik en Christie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Kris voor de lekkerre bal.
    IK hoop dat je een mooie tijd in bras.krijgt.
    Geniet er van .
    Groetjes Joris.

    BeantwoordenVerwijderen