maandag 25 januari 2010

Veel Regen & Uitgaan

Dit bericht zal ik beginnen met een rectificatie, het regenseizoen is niet voorbij.. Sinds vrijdag is het weer verschrikkelijk. Zaterdag zijn we naar Santos geweest, eerst heeft de tennislerares ons meer dan een uur laten wachten, en toen we aankwam begon het tegen regenen. Daarna regende het zo hard als ik nog nooit gezien heb, absurd hard! Het duurde ook de hele dag, uiteindelijk stonden we lekker onder een tentje met aan de ene kant overstromende straten en andere andere kant de oceaan. Uiteindelijk ben ik met de twins terug gekomen en zijn de jongens daar blijven slapen.
Toen we terug waren werd ik gevraagd om wat muziek op te zetten voor de boys hier, blijkbaar staan we naast drugs ook bekend om goeie muziek gelukkig. En er was een vriend van de eigenaar die VJ bij MTV (hij heeft een show op tv 2x per week) is en me uitnodigde mee te gaan naar een of ander concert. We waren VIP en het was best vet, de band heet moveis coloniais de acaju. Deze man was blijkbaar een echte local hero, want mensen wilden met hem op de foto en handtekeningen en ik kon mooi een beetje profiteren. Daarna zijn we nog wat gaan hangen met de band en daarna gingen we naar een club waar we natuurlijk gratis binnenkwamen. De club was echt vet, heel vette muziek, maar het was wat klein. En er waren echt madd veel homo's, blijkbaar is dit doordeweeks een gayclub ofzo, ik ben liberaal maar dit is toch best onplezierig.... De VJ kon me wel mooi aan iedereen voorstellen enzo, dus het was een leuke avond. In de clubs en bars hebben ze wel een kutsysteem, je krijgt een kaartje waar ze op aanvinken als je iets drinkt en dan betaal je aan het eind. Dus aan het eind sta je in rij en meestal betaal je meer dan je had verwacht..
Uiteindelijk zijn we nog naar een andere club gegaan en toen we buiten kwamen was het al licht... I gotta say it was a good night..

Binnenkort hopelijk nieuws over het appartement, want ik wil weg hier en het reizen voor we naar Rio gaan staat onder tijdsdruk nu.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Kris,
    Veel Homo's !!!!!!!
    nou snap ik waarom 4 condooms gratis zijn op een avond (hahahahahaha)
    veel sucses met het vinden van een appartemant
    Erik&co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Kris,

    lijkt me beter terug te komen met een braziliaanse schone dan een braziliaanse boy.
    en denk drom dat denk drom.
    En volgens mij blijft het leidsche plein toch leeg dit jaar


    Pascal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kris bes se nog online

    pascal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kris!!

    Zit je met de twins daar ofwat:O:O:O:O:O

    Yeahyeah

    xx Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen